Intrebari frecvente despre produsele si serviciile www.floridelux.ro

1. Preturile sunt cele afisate pe website?

Da, toate preturile produselor de pe www.floridelux.ro sunt actualizate si valabile in momentul efectuarii cumparaturilor online.

 

2. Cat ma costa livrarea?

Livrarea in peste 12.500 de localitati din Romania este un serviciu gratuit pe website-ul www.floridelux.ro.

 

3. Pot atasa un mesaj comenzii?

Fiecare comanda poate fi insotita de un mesaj personalizat, printat exact in forma in care il vei scrie, pe o felicitare cadou extrem de eleganta. Mesajul dorit poate fi notat in pagina de finalizare comanda.

 

4. Pot ramane anonim? Si daca da, in ce conditii puteti divulga identitatea mea?

Da, poti opta sa ramai anonim. In acst caz numele tau nu va aparea pe felicitare si nici nu va fi divulgat persoanei care primeste florile / cadoul. Comenzile plasate pe website sub protectia anonimatului sau cu cererea expresa de pastrarea anonimatului nu sunt si nu vor fi divulgate expeditorului decat in cazuri exceptionale: ancheta oficiala din partea autoritatilor competente, cerere expresa si oficiala a expeditorului.


5. Exista o comanda minima pe website?

Da, exista o comanda minima si aceasta este in valoare de 59 RON, TVA inclus.

 

6. Acceptati si plata la livrare / ramburs?

Da, de curand am introdus si plata la livrare pentru Bucuresti, Brasov, Cluj, Arad, Iasi si zonele limitrofe.

 

7. Daca doresc sa comand mai multe produse, trebuie sa plasez fiecare comanda pe website?

Avem un departament dedicat pentru ofertare comenzi en gross sau comenzi de volum. Te rugam sa te adresezi pentru o oferta personalizata de pret si suportul necesar pe email corporate@floridelux.ro sau contact@floridelux.ro.

 

8. Produsele livrate vor arata exact ca pe website?

Echipa noastra face eforturi considerabile pentru ca fiecare comanda livrata sa arate ca pe website, pana in cele mai mici detalii. Desigur, fiind vorba despre produse manufacturate, exista posibilitatea ca acestea sa difere fata de poza. Toate produsele livrate sunt supuse unui test de calitate din partea sefului de atelier si a supervizorului operational, pentru a ne asigura ca toate cerintele tale au fost respectate intocmai.

 

9. Toate produsele sunt in stoc?

Detinem stocuri considerabile de recipiente, produse de floristica, plante si flori naturale. Avand un portofoliu de peste 5000 de produse unicat, stocurile pot diferi. Te rugam sa tii legatura cu operatorii nostri pentru mai multe intrebari legate de fiecare produs in parte.

 

10. Pot sa vad o poza a produsului inainte de livrare?

Echipa FlorideLux va transmite, indiferent de zona de livrare aleasa, poza produsului ce urmeaza a fi livrat, pe email. Poza se poate transmite inaintea sau dupa livrarea efectiva, insa aceasta are scopul de a prezenta o privire obiectiva asupra produsului comandat, pozele nefiind prelucrate si prezentand exact produsul dus la destinatie, cu eticheta numarului de comanda la vedere, in scopuri de identificare. Pozele pot fi transmise doar prin email, iar echipa FlorideLux nu poate fi tinuta responsabila pentru erori de comunicare tip: lipsa conexiune internet, date de contact eronate, erori de comunicare etc.  Legal, orice comerciant de tip florarie online are obligativitatea transmiterii pozei martor catre clientul platitor. In perioade foarte aglomerate cum ar fi 14 februarie, 1 martie, 8 martie, Paste, onomastici, Craciun etc. ne rezervam dreptul de a amana/anula actiune de transmitere poza martor pe email, aceasta putand fi pusa la dispozitia clientilor doar la cerere expresa pe email / telefonic.