Intrebari frecvente despre flori la domiciliu | FloriDeLux

Intrebari frecvente despre flori cadou

  • Comenzi flori online - intrebari despre cum comanzi flori si cadouri?

    • Cum pot face o comanda de flori?

      Comenzile de flori se pot inregistra prin mai multe canale de comunicare: prin e-mail la contact@floridelux.ro, telefonic la +40 722 394 904 sau 0722560914, prin intermediul chat-ului, direct pe site, online sau prin intermediul aplicatiei whastapp.

    • Pot comanda flori si cadouri din strainatate?

      Da, comenzile de flori pot fi realizate atat din tara, cat si din strainatate.

    • Cum pot modifica o comanda de flori achitata?

      Pentru a modifica o comanda deja inregistrata, va rugam se ne contactati printr-unul din canalele disponibile, iar operatorii FlorideLux va vor ajuta. Canale de comunicare:

      1. In chat-ul FlorideLux special creat pe website-ul www.floridelux.ro;

      2. Telefonic 0722560914 sau 0371789115;

      3. Prin intermediul WhatsApp 0722560914 sau 0371789115;

      4. Prin e-mail la contact@floridelux.ro.

    • Se emite factura pentru comenzile de flori online?

      Pentru orice comanda de flori se emite factura fiscala, ce va fi transmisa in format electronic prin e-mail, odata ce livrarea a fost efectuata.

    • Se poate emite factura pe persoana juridica pentru comenzile de flori si cadouri?

      Desigur, factura se poate emite pe persoana juridica, prin bifarea optiunii in checkout.

    • La livrare, destinatarul primeste factura/bon fiscal?

      Nu, destinatarii nu primesc informatii legate de pretul produselor, iar factura nu insoteste produsele din comanda.

  • Livrare flori

    • Livrati flori in toata Romania?

      Da, livram flori in peste 13500 localitati.

    • Ce localitati au livrare gratuita?

      Livram gratuit in peste 115 localitati, precum Bucuresti, Cluj-Napoca, Brasov, Oradea, Sibiu, Timisoara, Craiova si multe altele.

    • Puteti livra si in comune/sate sau doar in orasele mari?

      Da, livram flori oriunde in Romania, inclusiv in comune si sate. Introdu localitatea si intervalul dorit direct in pagina produsului, iar pretul de livrare va fi afisat automat.

    • In cat timp ajung florile la destinatar?

      Livrare flori prin curieri proprii

      In cele mai multe localitati din Romania, buchetele de flori, aranjamentele florale sau cosurile cu flori cadou sunt livrate în 2–4 ore in intervalele orare disponibile (09:00–13:00, 13:00–17:00 sau 17:00–21:00(20:00 pentru ziua de Duminica) - acestea pot suferi modificari in timpul sarbatorilor legale sau altor evenimente nationale).


      Livrare flori prin curier extern (e.g GLS)

      Pentru zone unde livram flori prin GLS, livrarea este facuta in cursul zilei selectate iar destinatarul primeste un SMS inainte de livrare si este instiintat de catre curier ca urmeaza sa ii fie livrat un colet.

    • Pot livra la o alta adresa dupa ce am plasat comanda?

      Da, poti solicita modificarea adresei de livrare, insa conditiile se pot schimba in functie de noua locatie:

      Daca adresa noua este in aceeasi localitate (ex. de pe Strada 1 pe Strada 2), raman valabile conditiile de livrare stabilite initial – gratuita sau cu cost suplimentar, in functie de zona selectata.

      Daca adresa noua este intr-o alta localitate:

      • Pentru o localitate cu livrare gratuita (ex. Constanta), nu se percepe cost suplimentar.

      • Pentru o localitate cu taxa de transport (ex. 2 Mai), se adauga diferenta de cost, in functie de zona si distanta fata de punctele noastre de livrare.

      Te rugam sa ne contactezi telefonic sau prin chat pentru a actualiza comanda si a confirma detaliile noii livrari. Ne asiguram ca surpriza ta ajunge la timp si in cea mai buna forma. 🎁🌸

    • Aveti florarie / magazin in orice localitate?

      Pentru moment ne gasesti in Brasov, in Coresi Shopping Resort iar livrarile de flori pentru orice ocazie si cadouri se efectueaza in orice localitate din Romania.


    • Pot ridica florile si cadourile din florarie / magazin?

      Pentru moment, produsele nu pot fi ridicate din florarie, insa FlorideLux livreaza in peste 13500 localitatei, dintre care 115 beneficiaza de livrare gratuita.

    • Se poate garanta o anumita ora de livrare pentru comenzile de flori / cosuri cadou?

      Din pacate, nu se pot garanta ore de livrare. Livrarile de flori si cosuri cadou se realizeaza in cadrul intervalului disponibil selectat pe site.

    • Destinatarul comenzii de flori este sunat inainte de livrare?

      Da, in anumite cazuri, destinatarul florilor este sunat inainte pentru asigurarea livrarii ( adresa incerta). Insa curierii proprii vor avea grija ca acest apel sa nu afecteze surpriza.

    • Cum stiu cand au fost livrate florile?

      Primesti notificare prin SMS sau e-mail imediat dupa livrare.

    • Pot livra flori anonim?

      Da, poti alege sa livrezi anonim daca bifezi optiunea direct in checkout.

  • Plata comenzi flori - Cum se achita comenzile cu flori si cadouri?

    • Cum se pot plati comenzile de flori si cosuri cadou?

      Comenzile de flori si cosuri cadou se pot achita cu card online ( prin intermediul platformei Pay U), prin transfer bancar sau prin PayPal.

    • Plata cu card este securizata?

      Da, plata cu card este securizata, banii se extrag prin intermediul platformei Pay U si nu se inregistreaza date.

    • Unde gasesc datele de plata pentru transferul bancar?

      Datele pentru transfer bancar vor fi afisate in cadrul formularului de comanda in momentul selectarii metodei de plata prin transfer bancar. De asemenea, vor fi furnizate si in e-mail-ul de confirmare al comenzii.

  • Felicitare cadou - intrebari legate de felicitarile pentru florile si cadouri

    • Cum arata felicitarea cadou FlorideLux?

      Felicitarea cadou are o dimensiune de 13X 13 cm, are design elegant cu detalii aurii si va contine mesajul dumneavoastra. Aceasta este oferita destinatarei in plic sigilat.

    • Pot adauga un mesaj comenzii de flori?

      Da, se pot adauga mesaje, fiecare comanda are o felicitare gratuita inclusa.

    • Textul felicitarii FlorideLux are numar limitat de caractere?

      Da, textul felicitarii poate avea un maximum de 200 de caractere, adica in jur de 35 de cuvinte iar mesajele mai lungi pot fi printate pe foaie.

    • Aveti sugestii de mesaje pentru felicitarea buchetelor de flori?

      In cazul in care nu ai inspiratie, poti selecta un mesaj care sa apara pe felicitare chiar in checkout.

    • Felicitarea este scrisa de mana sau este printata?

      Pentru ca livrarea sa fie unica si personala, mesajele din comanda se vor scrie de mana. 

  • Catalogul de produse FlorideLux

    • Ce produse pot comanda pe site-ul florariei online?

      Pe site-ul FlorideLux puteti comanda:

      - Buchete de flori cadou
      - Aranjamente florale deosebite
      - Cosuri cu flori
      - Flori de lux si buchete spectaculoase
      - Trandafiri criogenati in cupola
      - Plante
      - Coroane funerare
      - Jerbe funerare
      - Buchete si aranjamente funerare

      Pe langa acestea, pe site-ul FlorideLux poti comanda si cadouri, precum baloane, cafea premium, ciocolata de cea mai buna calitate, vin, sampanie sau prosecco, lumanari parfumate decorative, ursi de plus sau torturi delicioase.

    • Cum pot comanda un buchet de flori personalizat?

      Pentru comenzi personalizate puteti contacta operatorii FlorideLux in chat-ul special creat pe website-ul www.floridelux.ro, telefonic 0722560914 sau 0371789115, prin intermediul WhatsApp 0722560914 sau 0371789115 sau prin e-mail la contact@floridelux.ro.

    • Cum pot sa vad toate produsele disponibile in localitate X?

      Poti vedea toate produsele disponibile in localitatea dorita folosind bara de cautare de pe pagina principala sau din orice pagina de categorie. Introdu numele localitatii (ex. Bucuresti), apoi acceseaza pagina dedicata – acolo vei gasi doar produsele care pot fi livrate, impreuna cu optiunile si intervalele de livrare valabile. 🌍💐

  • Buchetele de flori

    • Care este diferenta intre cele trei dimensiuni de buchete de flori?

      Fiecare dimensiune de buchet are mentionata in descriere reteta aferenta: standard reprezinta varianta clasica, deluxe contine mai multe flori, iar premium reprezinta un versiunea ampla a buchetului. Diferenta dintre cele trei tipuri de buchete o reprezinta numarul de fire, dar si diferentele de ambalaje si decoratiuni.

    • Pot comanda un buchet de flori personalizat?

      Desigur, pentru comenzi personalizate puteti contacta operatorii FlorideLux in chat-ul special creat pe website-ul www.floridelux.ro, telefonic 0722560914 sau 0371789115, prin intermediul WhatsApp 0722560914 sau 0371789115 sau prin e-mail la contact@floridelux.ro.

    • Cum se intretin buchetele de flori?

      Ca florile taiate sa reziste cat mai mult timp in vaza trebuie sa le fie schimabata apa zilnic si sa se adauge hrana florala pentru a le mentine proaspete ( de obicei aceasta se gaseste sub forma de pliculete care se dizolva in 0.5L de apa). Buchetele in vaza nu trebuie asezate langa sursa directa de lumina sau caldura ( de pilda, langa calorifer sau la fereastra). In plus, se recomanda ca periodic sa taiati coditele florilor (cu un cutit) in unghi de 45 grade.

    • Cat timp rezista un buchet de flori?

      In medie 5-7 zile, daca este tinut intr-o vaza cu apa proaspata si tulpinile sunt reimprospatate la 2 zile.

    • Buchetele de flori includ si vaze?

      Nu, in mod standard buchetul vine cu ambalaj sau fara iar vaza se poate comanda separat direct din checkout.

    • Buchetele de flori sunt facute la comanda sau gata pregatite?

      Toate buchetele sunt realizate la comanda, in aceeasi zi in care se livreaza pentru a garanta prospetimea florilor.

  • Aranjamentele florale

    • Ce dimensiune au aranjamentele florale?

      Aranjamentele FlorideLux sunt realizate in mai multe dimensiuni, in functie de numarul de flori din fiecare aranjament. Pentru mai multe informatii legate de dimensiunile recipientelor, vaselor , cosurilor, cutiilor , fara flori va rugam sa contactati operatorii FlorideLux in chat-ul special creat pe website-ul www.floridelux.ro, telefonic 0722560914 sau 0371789115, prin intermediul WhatsApp 0722560914 sau 0371789115 sau prin e-mail la contact@floridelux.ro.

    • Aranjamentele florale contin burete?

      Da, aranjamentele florale sunt realizate in burete floral care trebuie udat la 2-3 zile.

    • Cum se intretin aranjamentele florale?

      Aranjamentele florale sunt realizate cu flori taiate in burete floral ce trebuie udat la 2-3 zile. Un alt aspect important in intretinerea aranjamentelor florale este ca acestea sa nu fie pozitionate langa o sursa directa de caldura, de exemplu langa un calorifer sau in sursa directa de lumina, cum ar fi langa fereastra.

    • Cum pot comanda un aranjament floral personalizat?

      La FlorideLux florarie online se pot comanda aranjamente florale personalizate, in functie de disponibilitate. Pentru comenzi personalizate puteti contacta operatorii FlorideLux in chat-ul special creat pe website-ul www.floridelux.ro, telefonic 0722560914 sau 0371789115, prin intermediul WhatsApp 0722560914 sau 0371789115 sau prin e-mail la contact@floridelux.ro.

    • Ce este un aranjament floral?

      Un aranjament floral este o compozitie de flori taiate proaspete si verdeata fixate intr-un burete de flori care este ulterior introdus intr-un suport, cum ar fi o cutie sau un cos.

    • Cat timp rezista un aranjament floral?

      De regula 5-10 zile, in functie de tipul florilor si ingrijirea oferita.

    • Ce tipuri de recipiente folositi?

      Folosim cutii elegante si cosuri naturale impletite, toate concepute penru a mentine florile proaspete si pentru a fi gata de oferit cadou.

  • Cosuri cu flori

    • Cum se intretin cosurile cu flori?

      Cosurile cu flori sunt realizate cu flori taiate in burete floral ce trebuie udat la 2-3 zile. Un alt aspect important in intretinerea aranjamentelor florale in cos este ca acestea sa nu fie pozitionate lana o sursa directa de caldura (exemplu langa un calorifer) sau in sursa directa de lumina ( langa fereastra).

    • Cum pot comanda un cos personalizat cu flori?

      Pentru comenzi personalizate puteti contacta operatorii FlorideLux in chat-ul special creat pe website-ul www.floridelux.ro, telefonic 0722560914 sau 0371789115, prin intermediul WhatsApp 0722560914 sau 0371789115 sau prin e-mail la contact@floridelux.ro.

  • Cadourile

    • Ce cadouri pot comanda alaturi de flori?

      Selectia de cadouri FlorideLux contine: ursuleti de plus, ciocolata cadou, ceaiuri, cafea premium, baloane cu heliu, vinuri, sampanii, prosecco, spumant, lumanari decorative, torturi.

    • In cat timp se livreaza torturile cadou?

      Torturile cadou se livreaza in 24 de ore. Nu se pot comanda torturi cu livrare in aceeasi zi.

  • Livrare ca in poza si politica de inlocuiri

    • Florile si cadourile se livreaza ca in pozele de pe site?

      Toate fotografiile de pe website sunt reale, realizate in studioul FlorideLux si au titlu de prezentare. De asemenea, produsele sunt manufacturate, acestea pot diferi, in functie de tehnica fiecarui si de politica de inlocuiri.

    • Florile si produsele pot suferi modificari?

      De cele mai multe ori, produsele nu sufera modificari.

      In unele cazuri, precum cele de lipsa de stoc, produsele pot fi inlocuite cu altele de aspect si valoare asemanatoare. Pentru aceste modificari, este necesar acordul clientului, ce va fi contactat si informat de catre operatorii FlorideLux.

    • Ce se intampla daca nu sunt de acord cu modificarea buchetului / produsului comandat?

      In cazul in care clientul a refuzat modificarea unui produs, comanda poate fi amanata pana la refacerea stocului, produsul poate fi inlocuit sau comanda poate fi anulata, suma achitata fiind restituita.

    • Ce presupune GARANTIA 100% MULTUMIT?

      Oferim garantia banilor inapoi 100% pe comanda plasata si achitata pe www.floridelux.ro, in urmatoarele conditii dovedite:

      • Florile nu au ajuns in stare perfecta (sunt ofilite, rupte sau aranjamentul e deteriorat).

      • Buchetul livrat este diferit de cel comandat (compozitia sau numarul de flori nu corespund).

      In plus, procesul de returnare este foarte simplu, in 3 pasi:

      1. Scrie-ne la contact@floridelux.ro sau suna-ne la 0722 394 904 in maximum 24 de ore de la livrare.

      2. Trimite informatii doveditoare si o fotografie care sa ne ajute sa intelegem situatia.

      3. Dupa aprobarea cererii,  iti rambursam 100% din suma platita.

      Pentru mai multe detalii, consulta Politica de returnare FloriDeLux.

  • Reclamatii si garantii

    • Cum pot face o reclamatie legata de o comanda de flori?

      Suntem aici pentru a te ajuta. Esti un client foarte important pentru noi, te invitam sa discuti cu noi orice probleme ai, le vom rezolva cu siguranta impreuna, in cele mai bune conditii! Poti inregistra o solicitare de returnare produs sau o reclamatie pe e-mail contact@floridelux.ro.

    • Cum pot returna un produs?

      Conform politicii de returnare:
      Produse perisabile care nu se pot returna: flori proaspete (buchete, aranjamente, cosuri flori, inimi de flori, sculpturi florale), flori cu radacina (plante), trandafiri criogenati, torturi cadou

      • produsele neperisabile care se pot returna: baloane, plusuri, decoratiuni pentru casa si birou, lumanari (in stare impecabila, nefolosite, ambalaj sigilat), ciocolata (nefolosite, ambalaj sigilat, in termen de valabilitate), bauturi (nefolosite, ambalaj sigilat, in termen de valabilitate), ceaiuri (nefolosite, ambalaj sigilat, in termen de valabilitate).

      • Ai un termen de maximum 5 zile lucratoare in care ne poti sesiza eventuale probleme legate de produsele perisabile.

      • Vei primi informatiile necesare returnarii pe e-mail, in urma primirii sesizarii de returnare

  • Anonimat / GDPR - Protectia datelor pentru comenzile de flori si cadouri

    • Pot opta pentru anonimat in cadrul comenzilor de flori si cadouri?

      Da, avem optiune de anonimat pe care o puteti bifa in cadrul formularului de comanda sau puteti specifica operatorilor FlorideLux in cazul in care plasati comanda pe e-mail, telefonic, pe chat sau whatsapp.

    • Cum sunt protejate datele mele?

      Pentru mai multe informatii legate de protectia datelor, va rugam sa consultati aceasta pagina: https://www.floridelux.ro/gdpr/

    • Unde ajung datele mele din cadrul comenzilor de flori si cadouri?

      Daca sunteti client al website-urilor din grupul FlorideLux www.floridelux.ro ,tertii care au acces la date sunt:

      • procesatorii de plati (PayU, PayPal),
      • serviciile de e-mail marketing (MailChimp),
      • Servicii de hosting.


      Pentru mai multe informatii legate de protectia datelor, va rugam sa consultati aceasta pagina: https://www.floridelux.ro/gdpr/