Politica de returnare pentru flori cadou
La FloriDeLux ne dorim ca fiecare buchet, aranjament floral sau cadou sa aduca bucurie. Daca totusi apar situatii neprevazute si nu esti multumit de livrare sau de produsul primit, iti punem la dispozitie o politica clara de returnare si garantie.
1. Produse perisabile (flori si plante)
Produsele perisabile nu pot fi returnate, insa poti sesiza eventuale probleme in termen de maximum 24 de ore de la livrare.
Acestea includ:
buchete si aranjamente florale din flori proaspete
plante la ghiveci
trandafiri criogenati
torturi cadou
Daca observi ca florile livrate nu corespund calitativ (ofilite, rupte, deteriorate), contacteaza-ne imediat si vom rezolva situatia rapid.
2. Produse neperisabile
Produsele neperisabile se pot returna in termen de 5 zile lucratoare, daca sunt in stare impecabila, nefolosite si in ambalajul original sigilat.
Se pot returna:
baloane, ursuleti de plus, lumanari, decoratiuni
ciocolata, ceaiuri, bauturi (ambalaj sigilat, in termen de valabilitate)
cosuri cadou cu produse alimentare sau cosmetice (ambalaj intact, produse in termen de valabilitate)
Returnarea se face la sediul nostru, iar transportul este suportat de FloriDeLux. Dupa sesizare, iti trimitem pe email toate instructiunile necesare.
3. Garantia 100% banii inapoi
La FloriDeLux, ne dorim ca fiecare experienta sa fie impecabila. De aceea, iti oferim garantia 100% banii inapoi pentru comenzile plasate si achitate pe site-ul nostru, in urmatoarele situatii:
flori livrate in stare necorespunzatoare (uscate, ofilite, rupte)
aranjamente deteriorate
recipiente sparte sau rupte
produs livrat care nu respecta descrierea de pe site sau continutul din poza
Nu se acorda retur sau rambursare in urmatoarele cazuri:
motive subiective (ex. „nu imi place produsul” sau „nu mi se pare realizat corect”)
pierderea documentelor din colet de catre transportator sau destinatar (in acest caz trimitem documentele din nou, impreuna cu un mic cadou din partea noastra)
personalizari realizate la cererea clientului dupa descrieri sau fotografii din alte surse – manopera poate varia si aceste diferente tin strict de responsabilitatea clientului
Conditii importante pentru reclamatii
Daca ai semnat pentru conformitate la livrare, reclamatiile ulterioare nu mai pot fi acceptate.
Reclamatiile sunt acceptate doar daca provin direct de la clientul care a plasat si achitat comanda, folosind datele de identificare completate in comanda (email, telefon, nume complet).
Nu putem accepta sau procesa reclamatii din partea altor persoane decat clientul platitor.
Este necesara prezentarea unor dovezi foto (ex.: deteriorari, ofilire, rupere, spargere).
Procesul de returnare a banilor
Rambursarea se face doar pentru cazurile justificate și dovedite.
Returnarea banilor se realizeaza dupa returnarea produsului (in cazul produselor perisabile – in max. 24h si in stare corespunzatoare, iar in cazul produselor neperisabile – in ambalaj original).
Taxele bancare aferente anumitor metode de plata nu pot fi rambursate; acestea raman in sarcina clientului.
4. Stocuri si politica de inlocuire
Lucram doar cu flori proaspete, insa uneori stocurile pot fi limitate (mai ales in perioade aglomerate). In aceste cazuri, putem inlocui anumite flori sau produse cu altele de valoare si aspect asemanator, pastrand designul, coloristica si valoarea comenzii.
5. Cum faci o reclamatie sau o cerere de retur?
Ai la dispozitie mai multe variante:
Direct din Contul Meu → Returnarile mele
Prin completarea formularului de Solicitare reclamatie
Scriindu-ne pe email, la contact@floridelux.ro
Suntem aici pentru tine si vom gasi intotdeauna cea mai buna solutie.
Cu FloriDeLux, fiecare comanda este tratata cu atentie si responsabilitate. Iti oferim flori proaspete, livrare rapida si servicii premium, dar si siguranta ca, in cazul unei nemultumiri, ai garantia banilor inapoi.