„Anul 2013 a fost unul provocarilor pentru noi, in care am depasit orice obstacol din calea dezvoltarii business-ului FlorideLux. La inceputul anului trecut ne-am mutat sediul intr-un spatiu de peste 500 mp, care ne permite accesul la toate facilitatile de care avem nevoie pentru a ne desfasura activitatea optim. Aici avem birourile, camera frigorifica, depozitul si un atelier cu peste 6 posturi de lucru permanente pentru floristi, iar spatiul ne permite inclusiv crearea de noi pozitii si posturi de ”, a declarat Marius Dosinescu, CEO si fondator FlorideLux.ro.

Marius Dosinescu, CEO si cofondator al Floridelux.ro, va fi speaker alaturi de reprezentantii altor magazine online la ecomTEAM, cel mai important eveniment regional de e-commerce si marketing digital, care va avea loc pe 2-3 aprilie, la Brasov.

Tot anul trecut, compania a deschis prima florarie din reteaua FlorideLux in Brasov si a semnat contractul pentru spatiul florariei din Cluj, care urmeaza sa fie deschisa in curand.

Un motor de crestere important a fost si campania publicitara realizata de operatorul telecom , in care floraria FlorideLux si reprezentantul sau, Marius Dosinescu, au fost actorii principali.

“Campania Vodafone de anul trecut, care a prezentat povestea si oamenii din spatele succesului FlorideLux, a fost principalul catalizator al cifrei de afaceri, generand o crestere imediata de peste 30%, fata de cea naturala estimata initial”, afirma Marius Dosinescu.

Obiectiv in 2014: afaceri de pana la 1,2 milioane euro si extinderea francizei FlorideLux

In 2014, FlorideLux isi propune sa obtina o cifra de afaceri de pana la 1,2 milioane euro, obiectiv conditionat de puterea de cumparare a consumatorilor si de extinderea in sistem de franciza a florariilor FlorideLux.

“Anul acesta depindem foarte mult de puterea de cumparare a romanilor. Astfel, intr-un scenariu pesimist vorbim de afaceri de 900.000 euro, iar in varianta cea mai optimista, asteptam afaceri de 1.250.000 euro, care includ si veniturile generate de extinderea retelei de florarii FlorideLux”, explica Marius Dosinescu.

In prezent, floraria FlorideLux din Brasov genereaza circa 2% din business-ul grupului, insa in viitor, odata cu extinderea retelei de florarii la nivel national, aceastea urmeaza sa genereze peste 50% din cifra totala de afaceri. Potrivit CEO-ului FlorideLux, compania desfasoara o campanie intensiva de francizare prin care cauta parteneri pentru dezvoltarea retelei de florarii in majoritatea capitalelor de judet.

FlorideLux are deja contracte semnate si spatii in curs de amenajare in Cluj, Arad si Pitesti, si se afla in negocieri avansate pentru extinderea retelei in alte peste 10 orase din tara, printre care Ploiesti, Iasi, Timisoara sau Oradea.

Vanzari mai mici cu 30% cu ocazia Martisorului

Si anul acesta ponderea cea mai mare a comenzilor realizate cu ocazia zilelor de 1 si 8 martie provine din mediul corporatist. Circa 80% din totalul vanzarilor de Martisor sunt generate de comenzile corporate, restul de 20% fiind comenzi private.