Livrare flori online prin FloriDeLux.ro - florarie online Bucuresti. Flori cadou cu livrare in aceeasi zi
Mergi mai rapid la zona de interes:

Te rugam sa citesti cu atentie acest set de termeni si conditii, inainte de a folosi website-ul nostru sau de a cumpara din produsele noastre. Toti utilizatorii inteleg si sunt de acord cu faptul ca accesul si folosirea acestui website sunt subiectul unor termeni si conditii enuntati in continuare si altor legi aplicabile si in vigoare. In cazul in care nu esti de acord cu acest set de termeni si conditii, te rugam sa nu folosesti acest website.

  • Website = adresa www pe care va aflati in acest moment
  • Firma = SC Comgaby Moln SRL (RO9579993)  Entitatea Juridica ce incaseaza si emite factura este responsabila de eventualelele reclamatii si returnari.In momentul finalizarii comenzii veti primi un e-mail de confirmare in care veti regasi toate informatiile cu privire la Entitatea juridica emitenta a facturii si raspunzatoare pentru eventualele reclamatii / dispute.
  • Client = orice persoana fizica sau juridica ce acceseaza website-ul si/sau comanda prin intermediul lui
  • Set de termeni si conditii = contract intre client si companie

Website-ul nu este disponibil pe browser-ul Internet Explorer 7 sau versiuni mai vechi. Nu oferim suport pentru aceasta versiune. Pentru comenzi, va rugam sa ne contactati telefonic la 0372.740.106 sau sa veniti in florariile FlorideLux.

In perioada noiembrie 2020 - martie 2022 pot exista intarzieri in livrarea comenzilor dvs cu pana la 24-48 de ore si disponibilitate restransa pentru anumite flori si plante. Va asiguram ca ne luam toate masurile pentru a trimite florile cu sursa de apa si in cele mai bune conditii. Vom face tot posibilul sa livram la data dorita, insa in cazuri izolate si mai ales in localitatile mici, pe perioada starii de alerta, pot exista intarzieri de livrare intre 24 - 48 de ore fata de data de livrare setata de catre client in formularul de comanda. Va multumim pentru intelegere!

1. Copyright

Intregul continut de pe acest website (care include, dar nu se limiteaza la): texte, grafice, vizualuri, produse, coduri, idei, poze, video, sunete sunt proprietatea companiei. Compania nu garanteaza ca website-ul si continutul acestuia nu contine erori sau ca intregul continut este 100% corect si valid. Clientii companiei au dreptul de a copia si printa continutul website-ului sau portiuni din acesta pentru unicul scop de a plasa o comanda in cadrul companiei noastre. Nu este sub nici o forma permisa preluarea continutului de pe acest website in scopuri comerciale. In cazul anumitor plangeri / probleme / sugestii legate de copyright, va rugam sa ne scrieti un email pe contact@floridelux.ro, cu titlul COPYRIGHT termeni si conditii, veti primi un raspuns in maxim 24 de ore de la primirea emailului (zile lucratoare).

2. Marci inregistrate

Toate brand-urile, marcile, denumirile, folosite in cadrul acestui website sunt marci inregistrate ale companiei, fiind protejate de catre legile in vigoare - marca inregistrata cu numarul de marca 109111, 129494, 129495, 129496, conform Buletinului Oficial de Proprietate Industriala emis de OSIM. floridelux ® este o florarie certificata ISO 9001, certificat de acreditare seria C Nr 519.

3. Garantii oferite de website

Acest website este oferit clientilor / vizitatorilor sai sub forma actuala (asa cum este sau asa cum este disponibil la acel moment), fara nici un tip de garantii, exprimate sau interpretate. Oferim garantia oferirii banilor inapoi 100% pe comanda plasata si achitata pe www.floridelux.ro, in urmatoarele conditii dovedibile: flori livrate necorespunzator calitativ (flori uscate / vestejite, fori rupte, aranjament deteriorat, recipient rupt, recipient sparte), livrare neconform specificatiilor de reteta / continut poza. Returnarea banilor nu se ofera din motive subiective de tipul: "nu imi place", "nu mi se pare realizat corect" sau pentru o eventuala pierdere a documentelor incluse in colet de catre transportator sau destinatar (astfel de situatii se rezolva prin relivrare document si un cadou de scuze din partea FlorideLux) etc. De asemenea, in cazul in care un client semneaza pentru conformitate la livrare, reclamatiile ulterioare livrarii nu vor putea fi luate in considerare. Eventuale personalizari ale produselor, solicitate de catre clienti doar pe baza unei descrieri sau a unei poze preluate de alte florarii (manopera poate diferi, materialele de lucru si calitatea florilor), se vor face strict pe raspunderea clientului, orice reclamatii ulterioare nu se pot lua in considerare, decat legate strict de prospetimea florilor. Foarte important! Sunt acceptate reclamatiile primite doar cu/de la datele de identificare client primite in comanda (adresa de email sau numar de telefon, nume complet). Nu putem accepta sau procesa reclamatii din partea altor persoane decat clientul platitor mentionat in comanda plasata pe website/telefonic/email/mesagerie. Returnarea banilor se va face doar din motive sustenabile si dovedibile din poze (deteriorari, ruperi spargeri, ofiliri). Returnarea banilor, in situatiile mentionate mai sus, se poate efectua doar in conditiile mentionate in articolul 10 din acest set de termeni si conditii.

CONDITII GARANTIA BANILOR INAPOI:

Garantia banilor inapoi se poate oferi doar dupa returnarea produselor deja livrate (in conditii bune pentru produsele perisabile si in maxim 24 de ore de la livrare si in ambalajul original pentru produsele neperisabile), alaturi de toate documentele primite (in conditiile de returnare mentionate in art. 9): factura, felicitare, cutie, vaza, instructiuni, cos, burete, flori, ciocolata, urs de plus, vin, sampanie (produsele consumabile / alimentare in varianta sigilata, in stare intacta, in caz contrar suma nu poate fi returnata pentru produsul respectiv) etc. Clientul poate beneficia de garantia 100% a banilor inapoi, conform legii in vigoare, insa nu poate solicita si compensatii suplimentare. O data oferiti banii inapoi, responsabilitatea website-ului www.floridelux.ro fata de client si contractul dintre client si website considerandu-se incheiat. Garantia 100% a banilor inapoi nu include si taxele bancare. Anumite banci / canale de plata retin taxe si acestea nu vor fi suportate de catre FlorideLux, ci fiecare parte isi va suporta taxele bancare.

STOC SI POLITICA DE INLOCUIRE:

Oferim garantia produsului disponibil in stoc furnizor la un moment dat, conform marcaj website, insa stocurile pot diferi, iar produsele pot fi inlocuite cu altele de aspect si valoare asemanatoare. Clientul intelege si este de acord ca pot exista intarzieri in livrare si inlocuiri in cadrul componentei florale pentru livrarile nationale, locale si internationale, pastrandu-se valoarea produsului final. Pentru inlocuiri nu este nevoie de acordul clientului in scris sau verbal, atata timp cat se pastreaza valoarea prezentata. In anumite perioade ale anului stocurile de flori si plante pot fi extrem de restranse, clientul intelege si accepta aceste situatii. Pentru cosurile cadou se va respecta descrierea continutului disponibila pe website si valoarea acestora, clientul intelege si accepta faptul ca anumite produse pot diferi precum marca, coloristica ambalaj si forma cutie. 

DENUNTARE UNILATERALA:

Pentru simplificare procedura reclamatii, completati acest formular, urmarind instructiunile de trimitere: Formular denuntare unilaterala, cititi cu atentie ART.9 si 10 pentru reclamatii livrare si returnare produse, ART. 11 pentru anulare comenzi.

Foarte important! Sunt acceptate reclamatiile primite doar cu/de la datele de identificare client primite in comanda (adresa de email sau numar de telefon, nume complet). Nu putem accepta sau procesa reclamatii din partea altor persoane decat clientul platitor mentionat in comanda plasata pe website/telefonic/email/mesagerie.

GARANTIE PRODUSE: Produsele comercializate pe www.floridelux.ro beneficiaza de garantie in baza .G. 21/1992, Legea 449/2003 si O.G. 174/2008, atat timp cat nu constituie produse de tip perisabil : flori / plante / trandafiri criogenati sau conservati. Pentru produsele perisabile oferim o garantie clara de 4 zile mentinerea prospetimii florilor in cazul respectarii regulilor de intretinere mentionate pe eticheta produsului. In cazul trandafirilor criogenati sau conservati, nu se ofera garantie, acestia necesita a fi pastrati conform instructiunilor primite pe eticheta de produs comanda. Se va raspunde la solicitarea de garantie doar daca produsul returnat este intact si insotit de elementele doveditoare ale achizitiei. Returnarea produsului se face la sediul vanzatorului sau prin curierat, caz in care costurile expeditiei vor fi suportate de Vanzator daca solicitarea este bine intemeiata. Solutionarea garantiei se face in termen de 15  zile de la receptia solicitarii. Nu se acorda garantia produselor ce prezinta urme de lovituri, crapaturi, zgarieri.

ATENTIE!! Pe perioada starii de urgenta/alerta pot exista intarzieri de livrare intre 24 - 48 de ore fata de data de livrare setata de catre client in formularul de comanda si inlocuiri in continutul floral al produselor. Intervalul orar de livrare este orientativ si nu garantat.

 

4. Produse disponibile

Trebuie sa ai peste 18 ani pentru a putea comanda de pe acest website - acest website comercializeaza si bauturi alcoolice / tutun. Acest website nu are o comanda minima impusa, insa pot exista localitati unde percepem taxa de transport. In peste 60 de localitati din Romania livram gratuit, in alte localitati exista taxa de transport. Taxa este calculata dinamic la plasarea comenzii, in momentul in care este introdusa localitatea de livrare, in functie de distanta pana la destinatar. Specificatiile produselor disponibile pe website sunt mentionate in pagina fiecarui produs disponibil. Anumite produse pot deveni indisponibile in stoc la un moment dat, compania nu are obligatia de a anunta clientul de stocul disponibil in timp real. Anumite produse pot suferi modificari de poze, specificatii, pret sau stoc in orice moment - compania nu are obligatia de a anunta clientii sau vizitatorii website-ului de aceste modificari.

In cazul produselor cu personalizari sau modificari solicitate de catre client, acestea trebuie mai intai confirmate telefonic sau pe email impreuna cu operatorii FlorideLux. In cazul in care specificati anumite modificari asupra produsului, solicitari de adrese multiple (care nu pot fi prelucrate vezi articol 6.2), solicitari de livrari la ore fixe (nu putem garanta livrari la ore fixe!), acestea trebuie neaparat confirmate cu operatorii FlorideLux. Daca doar le specificati in zona de comentarii pentru operatori, este posibil ca acestea sa nu poata fi procesate in timp real, mai ales ca multe livrari sunt chiar in aceeasi zi. Intra in obligatia exclusiva a clientului sa se intereseze de prelucrarea modificarilor speciale solicitate, prin confirmare telefonica sau pe email. Se considera ca fiind o modificare confirmata daca primiti un email de tip Actualizare pentru comanda FDL1001...XXXX din partea operatorilor nostri, in care sunt mentionate toate modificarile solicitate.

Toate fotografiile prezentate pe website sunt cu titlu de prezentare, acestea putand diferi in functie de stocurile disponibile si mana de lucru folosita (produsele fiind manufacturate, ele sunt unice; plantele si florile naturale sunt unice, aspectul lor putand diferi, floristii vor realiza creatii florale cat mai ample si frumoase in functie de tehnica de lucru cunoscuta si de politica de inlocuiri disponibila la punctul 3; produsele din cosul cadou pot diferi, pastrandu-se aspectul / gustul / tematica / aroma generala si valoarea) -se respecta intocmai valoarea produsului final si aspectul / caracteristicile generale.

Preturile produselor pot fi subiectul unei negocieri doar in cazul unor volume mari.

Important! In perioada 18.02.2023 - 15.03.2023  site-ul www.floridelux.ro este in mentenanta si pot aparea erori legate de disponibilitatea produselor sau legate de preturile produselor, iar compania nu va fi tinuta responsabila de aceste erori. Clientii vor fi informati legat de aceste erori fie telefonic, fie pe e-mail, dupa plasarea comenzii, dar inainte de livrarea acesteia. In cazul in care clientul nu este de acord cu modificarile transmise, comanda se va anula, iar banii vor fi returnati integral, in cel mai scurt timp, iar clientul nu va primi alte despagubiri. Va multumim pentru intelegere si va asiguram ca vom gasi cele mai bune solutii pentru a rezolva aceste situatii!

5. Metode de comanda

5.1 Comenzi telefonice

Echipele noastre dedicate de operatori pot prelua oricand comanda ta telefonic. Oricare ar fi produsele de interes, ne poti suna oricand pentru a-ti raspunde la orice tip de intrebari si pentru a prelua comanda ta. Clientul are obligatia ca dupa primirea confirmarii de comanda nou pe email, sa verifice cu atentie toate informatiile si sa notifice imediat angajatii companiei de eventuale erori survenite. Compania nu va fi tinuta responsabila pentru orice intarzieri sau greseli de comunicare cauzate de greseli ale clientului, omisiuni, intreruperi, stergere de fisiere din email, erori, defectiuni, virusi, intarzieri in operare sau transmisie, fie ca sunt sau nu rezultate ale unor forte majore, erori de comunicatie, furt, distrugere sau acces neautorizat in bazele de date, sistemele sau serviciile proprietate a companiei. Modalitati de plata pentru comenzi telefonice:

  • transfer bancar
  • depunere numerar in cont
  • plata prin card bancar (iti vom trimite pe email un link pe care il poti accesa in siguranta pentru introducerea datelor de plata)
  • plata cash la livrare
  • paypal 

5.2 Comenzi prin email

Comenzile prin email sunt preluate, procesate si plasate direct in sistemul nostru de catre operatori. Este de ajuns sa ne trimiti datele tale de contact, datele de livrare si produsul dorit, iar echipa noastra se va ocupa de totul pentru tine, din acest punct. Clientul are obligatia ca dupa primirea confirmarii de comanda nou pe email, sa verifice cu atentie toate informatiile si sa notifice imediat angajatii companiei de eventuale erori survenite. Compania nu va fi tinuta responsabila pentru orice intarzieri sau greseli de comunicare cauzate de greseli ale clientului, omisiuni, intreruperi, stergere de fisiere din email, erori, defectiuni, virusi, intarzieri in operare sau transmisie, fie ca sunt sau nu rezultate ale unor forte majore, erori de comunicatie, furt, distrugere sau acces neautorizat in bazele de date, sistemele sau serviciile proprietate a companiei. Modalitati de plata pentru comenzi prin email:

    • transfer bancar
    • depunere numerar in cont
    • plata prin card bancar (iti vom trimite pe email un link pe care il poti accesa in siguranta pentru introducerea datelor de plata)
    • plata cash la livrare
    • paypal 

5.3 Comenzi la sediul nostru sau in florariile FlorideLux ®

Momentan indisponibil

5.4 Comenzi online

Pentru a comanda online pe unul dintre website-urile noastre trebuie sa:

  • alegi produsul dorit
  • citesti cu atentie specificatiile, descrierea produsului, sa observi pretul si disponibilitatea lui
  • daca este produsul potrivit pentru tine, adauga produsul in cos
  • in acest punct poti finaliza comanda ca si utilizator neinregistrat sau sa iti faci cont
  • completezi datele tale (numite de facturare)
  • completezi datele de livrare cu atentie
  • alegi data de livrare, intervalul orar aproximativ, noteaza mesajul atasat comenzii si orice alte comentarii ai pentru noi
  • selectezi metoda de plata
  • revizuiesti cu atentie inca o data comanda la nivel de bucati comandate, pret, taxe
  • alegi daca doresti sa ramai anonim sau daca vrei sa primesti notificare de livrare prin SMS
  • apesi butonul finalizeaza comanda

Vei primi un email de confirmare a comenzii plasate, factura dupa ce achiti comanda, actualizari constante ale comenzii tale si apoi confirmarea de livrare. Clientul are obligatia ca dupa primirea confirmarii de comanda nou pe email, sa verifice cu atentie toate informatiile si sa notifice imediat angajatii companiei de eventuale erori survenite. Compania nu va fi tinuta responsabila pentru orice intarzieri sau greseli de comunicare cauzate de greseli ale clientului, omisiuni, intreruperi, stergere de fisiere din email, erori, defectiuni, virusi, intarzieri in operare sau transmisie, fie ca sunt sau nu rezultate ale unor forte majore, erori de comunicatie, furt, distrugere sau acces neautorizat in bazele de date, sistemele sau serviciile proprietate a companiei.

5.5 Pre-comenzi

In cadrul website-urilor noastre ai posibilitatea de a plasa pre-comenzi. Acest lucru nu doar ca iti confera o libertate si o flexibilitate incredibila, iti garanteaza si reduceri considerabile. Indiferent ca vei comanda pentru anul viitor sau pentru peste 3 luni de acum, echipa noastra detine logistica necesara pentru a-ti asigura un flux normal al comenzilor plasate, urmand a fi livrate exact la data dorita si in conditiile sugerate de tine.

6. Livrare produse 

6.1 Zone deservite

Grupul FlorideLux.ro ofera livrare oriunde in Romania si in peste 120 de tari prin parteneri locali. Deservim peste 12.000 de localitati din intreaga Romania. FlorideLux.ro ofera livrare de flori si cosuri cadou oriunde in lume, la preturi foarte accesibile. Acest website nu are o comanda minima impusa, insa pot exista localitati unde percepem taxa de transport. In peste 60 de localitati din Romania livram gratuit, in alte localitati exista taxa de transport. Taxa este calculata la plasarea comenzii, in momentul in care este introdusa localitatea de livrare.

6.2 Metode de livrare

Oferim livrare de flori si cadouri oriunde in Romania si in lume, verifica disponibilitatea de livrare la plasarea comenzii. Preluarea de comenzi se face non-stop pe website. 

Pentru livrarile efectuate prin parteneri locali, nu garantam livrarea / acceptarea comenzi sau “aspectul exact ca in poza”, pot aparea modificari punctuale legate de florile continute, nuante, data si ora de livrare. 

Pentru livrarile cu destinatie internationala livrarea se face in termen de minim 3 zile de la plasarea comenzii, in functie de programul de lucru si procedurile de lucru ale partenerilor locali. Livrarile internationale sunt efectuate cu curieri externi. Mana de lucru in cazul partenerilor internationali poate diferi si pot exista inlocuiri de flori si nuante, pastrandu-se bugetul mentionat de catre client. Clientul intelege si este de acord ca pot exista intarzieri in livrare si inlocuiri in cadrul componentei florale pentru livrarile internationale.

In situatii speciale si doar cu acordul clientului, operatorii FlorideLux.ro pot solicita taxe suplimentare de manipulare si ambalare pentru produse supra-dimensionate sau care trebuie livrate in localitati / adrese cu acces limitat / dificil, situatii de vreme nefavorabila (cod galben / cod portocaliu / cod rosu). In situatii de acest tip se va incerca o noua livrare la data la care este posibil, mentinandu-se legatura cu expeditorul, acesta din urma intelegand riscurile asociate marfurilor de tip perisabil..

Floraria noastra online nu asigura livrari multiple prin intermediul plasarii unei singure comenzi. Este nevoie de cate o comanda diferita pentru fiecare adresa. Pentru a beneficia de livrari la adrese multiple si pentru ca o comanda cu acelasi produs sau mai multe produse la adrese diferite (adrese multiple) sa poata fi procesata este nevoie sa urmati pasii descrisi in acest link: https://www.floridelux.ro/livrare-flori-adrese-multiple.html. In cazul in care un client plaseaza o comanda online si doar mentioneaza in comentarii operatori sau prin orice alta metoda ca doreste livrari la adrese multiple, aceasta cerinta NU va putea fi procesata. Comanda integrala va fi automat livrata la adresa de livrare mentionata in campurile: Adresa de livrare, Nume si prenume destinatar, Numar de telefon destinatar (numarul de telefon contact trebuie sa fie de Romania, nu putem contacta in traseu numere de telefon straine) . De asemenea, pentru 5ta este necesara o comanda minima de 199 RON / adresa, in orice situatie.

6.3 Timpi de livrare

Oferim livrare de flori si cadouri oriunde in Romania si in lume, verifica disponibilitatea de livrare la plasarea comenzii. Preluarea de comenzi se face non-stop pe website. 

Anumite livrari pot fi amanate sau chiar anulate in conditii de forta majora / in perioade foarte aglomerate tip 14 februarie, 1 martie, 8 martie, Paste, Craciun etc.

6.4 Tarife de livrare

Tarifele de livrare difera pentru fiecare proiect in parte. Iata mai jos o schema explicativa:

  • www.floridelux.ro - Acest website nu are o comanda minima impusa, , insa pot exista localitati unde percepem taxa de transport. In peste 60 de localitati din Romania livram gratuit, in alte localitati exista taxa de transport. Taxa este calculata la plasarea comenzii, in momentul in care este introdusa localitatea de livrare;
  • www.coroane.ro -livrarea de aranjamente funerare- In peste 60 de localitati din Romania livram gratuit, in alte localitati exista taxa de transport. Taxa este calculata la plasarea comenzii, in momentul in care este introdusa localitatea de livrare;
  • www.cosuridelux.ro - livrarea de cosuri cadou - In peste 60 de localitati din Romania livram gratuit, in alte localitati exista taxa de transport. Taxa este calculata la plasarea comenzii, in momentul in care este introdusa localitatea de livrare;

6.5 Metode de ambalare

  • produsele de floristica, plante naturale - sunt livrate conform pozei si specificatiilor de pe website, fara ambalare speciala / impachetare cadou
  • produsele tip cosuri cadou - sunt livrate impachetate in folie protectoare tip celofan
  • produsele tip decoratiuni, instalatii, cadouri neperisabile - sunt livrate in ambalajul original, cu instructiuni de folosire aferente
  • toate produsele perisabile sunt transportate in conditii de temperatura si umiditate optime
Pentru destinatii internationale: FlorideLux.ro isi rezerva dreptul de a exista modificari ale produsului si modului de 9in functie de stocurile si procedurile de lucru ale partenerului local, fara a afecta valoarea comerciala a produsului livrat. 

Ambalare speciala: la finalizarea comenzii, clientul poate selecta optiunea "Ambalare speciala / Impachetare cadou", tarifat cu 29 RON, TVA inclus (taxa suplimentara fata de taxa de transport sau pretul efectiv al produsului). Ambalarile speciale depind de tipul de produs:

  • Buchete florale:  ambalare luxurianta cu materiale pretioase, funda foarte mare si folie personalizata FlorideLux, pentru un aspect extra elegant; buchetele care au ambalaj si in poza vor beneficia de un upgrade de design + adaosuri pretioase de funda sau ambalaj de lux
  • Aranjamente florale (cosuri, recipient+flori):  punga cadou, décor hartie (hartie cerata subtire care se plaseaza peste produse, pastrand surpriza din punga) si funda decorativa de lux (daca marimea aranjamentului permite) SAU folie decorative si funda mare, pretioasa.
  • Cupole trandafiri criogenati: punga cadou, décor hartie (hartie cerata subtire care se plaseaza peste produse, pastrand surpriza din punga) si funda decorativa de lux.
  • Plante, flori la ghiveci: punga cadou, décor hartie (hartie cerata subtire care se plaseaza peste produse, pastrand surpriza din punga) si funda decorativa de lux
  • Cadouri de mici dimensiuni (tort, plusuri, figurine decorative, lumanari, cosmetice, vinuri, sampanii): punga cadou, décor hartie (hartie cerata subtire care se plaseaza peste produse, pastrand surpriza din punga) si funda decorativa de lux
  • Cosuri cadou cu produse: folie termoretractabila si funda impresionanta, luxurianta

6.6 Poza produsului livrat

 
Echipa FlorideLux va transmite, indiferent de zona de livrare aleasa, poza produsului ce urmeaza a fi livrat, pe email. Poza se poate transmite inaintea sau dupa livrarea efectiva, insa aceasta are scopul de a prezenta o privire obiectiva asupra produsului comandat, pozele nefiind prelucrate si prezentand exact produsul dus la destinatie, cu eticheta numarului de comanda la vedere, in scopuri de identificare. Pozele pot fi transmise doar prin email, iar echipa FlorideLux nu poate fi tinuta responsabila pentru erori de comunicare tip: lipsa conexiune internet, date de contact eronate, erori de comunicare etc.  Legal, orice comerciant de tip florarie online are obligativitatea transmiterii pozei martor catre clientul platitor.. In perioade foarte aglomerate cum ar fi 14 februarie, 1 martie, 8 martie, Paste, onomastici, Craciun etc. ne rezervam dreptul de a amana/anula actiune de transmitere poza martor pe email, aceasta putand fi pusa la dispozitia clientilor doar la cerere expresa pe email / telefonic.

6.7 Anonimitate

Comenzile plasate pe website sub protectia anonimatului sau cu cererea expresa de pastrarea anonimatului nu sunt si nu vor fi divulgate expeditorului decat in cazuri exceptionale: ancheta oficiala din partea autoritatilor competente, cerere expresa si oficiala a expeditorului.

6.8 Riscuri livrare

In cazul in care persoana mentionata ca si destinatara in comanda dvs nu este gasita la adresa / este acces restrictionat in locatie / adresa este o companie, un spital, o scoala, o institutie publica, capela etc, curierii companiei noastre vor lasa pachetele / produsele comandate in fata usii / la vecini / receptie / portari, urmand sa se mentioneze destinatarului sau clientului prin SMS / telefonic locul unde a fost lasat coletul SAU persoana ce a ridicat coletul cu numele complet, pentru a putea fi identificata. In aceste conditii comanda dvs este considerata livrata. In cazul refuzului de primire FlorideLux nu isi asuma nicio raspundere cu privire la starea florilor si nu asigura in niciun fel returnarea partiala sau integrala a contravalorii comenzii. Echipa FlorideLux va face toate demersurile necesare pentru a comunica catre client situatia ce ia nastere in urma refuzului de primire al comenzii de catre destinatar in vederea solutionarii acestia in masura posibilitatilor.

Destinatarul coletului poate fi contactat telefonic inaintea livrarii, pentru stabilirea traseului de distributie. Destinatarului nu i se va comunica in avans ce anume urmeaza sa primeasca, folosindu-se termenul general de "colet".

Compania noastra nu isi asuma nicio obligatie daca livrarea nu poate fi efectuata datorita informatiilor de livrare eronate, refuzului de primire din partea destinatarului sau daca destinatarul nu poate fi contactat la datele furnizate de catre client, situatii de vreme extreme (cod galben / cod rosu / cod portocaliu), acces limitat la adresa, perioade foarte algomerate tip 14 feb, 1 martie, 8 martie, Paste, Craciun etc,. Expeditia comenzii in cauza se poate redirecta contra cost in o noua locatie cu livrare in termen de 48 de ore. Nu poate fi considerata nelivrata sau "livrare neconforma / marfa ofilita / marfa stricata" o comanda aflata intr-o astfel de situatie. Ne angajam sa oferim in cel mai scurt timp detaliile referitoare la statusul unei livrari clientilor nostri atunci cand ne sunt solicitate si sa facem tot ce este posibil pentru a facilita livrarea comenzilor. Pentru comenzile in provincie vom asigura legatura clientului cu societatea de curierat pentru a solutiona eventuale situatii in procesul de livrare.

6.9. Felicitare oferita cadou

Felicitarea oferita cadou la orice comanda, de catre FlorideLux.ro are un format standard de 13X13 cm, include felicitare si plic. Clientul intelege si este de acord cu faptul ca in functie de zona de livrare, felicitarea poate diferi. Felicitarea si mesajul sunt imprimate pe felicitare sau scrise de mana, in functie de zona de livrare. Operatorii Floridelux nu intervin pe mesajul de felicitare cadou notat de catre client. Eventuale erori de scriere sau erori tehnice generate de caractere incorecte, emoticoane, insemne, formulari inadecvate nu cad in responsabilitatea FlorideLux.ro. Imprimarea se efectueaza exact asa cum clientul a notat mesajul. Clientul intelege si este de acord ca in perioadele aglomerate pot exista rataciri ale felicitarilor, acestea sa nu fie livrate impreuna cu produsele comandate / sa fie eronate mesajele. In aceasta situatie, eventuale reclamatii se vor rezolva prin relivrarea felicitarii si adaugarea unei ciocolate cadou din partea casei pentru problemele create. Clientul intelege si este de acord ca nu poate fi despagubit in alt mod pentru astfel de erori umane.

7. Metode de plata

7.1 Card bancar, online

Cumparaturile online au devenit foarte sigure in ultimii ani, astfel incat nu trebuie sa te temi de absolut nimic. Intri pe website-ul dorit din grupul nostru, plasezi comanda alegand metoda de plata Card bancar online - procesator de plati PAYU, iar dupa finalizarea comenzii vei fi redirectat catre serverul securizat pentru plata. Te rugam sa introduci cu atentie datele card-ului, iar daca ai nevoie de ajutor, operatorii nostri iti pot oferi tot suportul telefonic sau prin chat, in timp real. Pentru orice tip de probleme intampinate, te asiguram ca le vom rezolva impreuna in cel mai scurt timp posibil. Entitatea Juridica ce incaseaza si emite factura este responsabila de eventualelele reclamatii si returnari.

7.2 Reduceri speciale card-uri

Pentru diverse banci din Romania am initiat un program special de reduceri, in functie de tipul de card detinut. Mai jos poti gasi link-uri utile spre paginile dedicate acestor reduceri. Poti folosi cu incredere programul nostru de discount si fidelizare - reducerile vor fi aplicate dupa introducerea datelor de card si validarea apartenentei card0ului in programul de reducere specificat. Pentru intrebari sau nelamuriri, ne poti contacta oricand.

Update 15.01.2022 - Site-urile www.floridelux.ro si www.coroane.ro au fost relansate pe un sistem de administrare nou care nu mai permite in acest moment implementarea programului de fidelizare clienti prin card de fidelitate (20% discount in cont client). Programul de fidelizare a expirat si nu mai este valabil. Incepand cu aprilie 2023 va fi lansat un nou program de fidelizare. Va multumim pentru intelegere, pana atunci puteti folosi voucherele de discount disponibile pe prima pagina a website-urilor, anuntate in bannere, campanii, promotii si pe alte canale de comunicare.

7.3 Transfer bancar

Transferul bancar este efectiv plata prin banca - Op (ordin de plata) - acest tip de plata poate fi efectuat direct la sediile bancilor la care ai deschise conturi sau prin internet banking. Platile trebuiesc efectuate in avans, iar dupa plata este indicat sa ne transmiti dovada platii prin email, pentru o procesare mai rapida a comenzii. Astfel, dupa validarea dovezii de plata, departamentul de contabilitate din cadrul grupului va integra comanda spre procesare si nu vom astepta intrarea efectiva a banilor in banca, lucru ce ar putea intarzia intre anumite banci.

Datele noastre pentru plata se primesc pe email in cadrul confirmarii comenzii. Nu se pot achita comenzi inainte de plasarea comenzii in sistem si alocarea unui numar de comanda. Update 06.03.2023: Comenzile cu plata prin banca - Op (ordin de plata) necesita trimiterea de catre client a dovezii de plata  si  se vor livra dupa ce banii sunt incasati in contul nostru.

7.4 Paypal

Pentru clientii care folosesc acest sistem de plata international, fara alta posibilitate de a achita, oferim varianta platii prin Paypal. Te rugam sa ne contactezi pentru a primi datele de plata si alte informatii legate de aceasta metoda de plata.

7.6 Plata la livrare

Acceptam plata la livrare / ramburs pentru majoritatea destinatiilor din Romania.

7.7 Plata in florariile FlorideLux

Momentan indisponibil.

8.  Facturare plati

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda - compania este platitoare de TVA. Orice comanda plasata pe website se achita inaintea livrarii, exceptiile fiind clar mentionate in Art.6 al setului de temeni si conditii. Compania va emite catre client o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia clientului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare. Factura fiscala se emite pe numele platitorului (persoana fizica sau juridica). Conform  articolului 155, alineatul 6 din Codul fiscal "Semnarea ?i ?tampilarea facturilor nu sunt obligatorii. ", iar conform Codului fiscal art.155, alineatul 8, punctul c: "Se pot transmite facturi prin mijloace electronice". Compania nu isi asuma raspunderea de a pune la dispozitia clientului factura fizica, ci doar in format electronic. La solicitarea clientului, compania poate trimite clientului factura fizica semnata si stampilata in Bucuresti prin sistemul propriu de livrare in termen de 7 zile de la emitere sau prin curierat cu plata la destinatar, pentru celelalte localitati din tara. Chitanta este eliberata doar pentru platile cash.

9. Returnare produse

  • Completati acest formular, urmarind instructiunile de trimitere: Formular denuntare unilaterala
  • Produsele neperisabile se pot returna in termen de 14 zile calendaristice de la primire (in cadrul fiecarui produs este mentionat daca este perisabil sau neperisabil);
  • Produsele perisabile nu se pot returna. Produse perisabile se considera: flori naturale taiate, flori naturale conservate/criogenat, flori in ghiveci / plante, produsele alimentare;
  • Produsele neperisabile se returneaza continand toate partile / elementele / accesoriile initiale;
  • Returnarea se face prin trimiterea produselor pe adresa FlorideLux.ro: bd.Libertatii nr.22, prin orice curier rapid, exceptand Posta Romana;
  • In colet se vor afla toate documentele primite initial;
  • Suma platita va fi rambursata integral, in 14 zile calendaristice de la primirea deciziei de returnare si de acceptare a denuntarii contractului din partea FlorideLux  
  • Clientul va primi suma achitata, insa nu va avea dreptul si la alte despagubiri; formular retragere: Formular denuntare unilaterala
  • Pentru reclamatii, va rugam sa urmariti procedura descrisa la ART. 3 si ART.10 in acesti termeni si conditii.

Foarte important! Sunt acceptate reclamatiile primite doar cu/de la datele de identificare client primite in comanda (adresa de email sau numar de telefon, nume complet). Nu putem accepta sau procesa reclamatii din partea altor persoane decat clientul platitor mentionat in comanda plasata pe website/telefonic/email/mesagerie.

10. Reclamatii livrare

Pentru reclamatii / conciliere interna gratuita te rugam sa te adresezi doar pe adresa de email contact@floridelux.ro . Nu se pot prelua si centraliza reclamatii telefonic/ SMS/Whatsapp/livechat, ci doar pe email contact@floridelux.ro. Este necesar ca reclamatia sa cuprinda datele de identificare ale clientului care reclama, poze doveditoare ale produsului nemultumitor (daca este cazul), precum si detaliile de contact (telefon si, eventual, adresa de email, numarul comenzii). O reclamatie poate fi depusa in termen de maxim 2 zile calendaristice de la producerea evenimentului reclamat (produse perisabile) / maxim 14 zile de la livrare (produse neperisabile), exceptand cazurile in care este prevazut altfel in contract pentru situatii specifice. Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor este de 14 zile lucratoare, termenul poate diferi in functie de rata de raspuns a clientului. Pentru simplificare procedura reclamatii, completati acest formular, urmarind instructiunile de trimitere: Formular denuntare unilaterala, cititi cu atentie ART.3 pentru conditii garantare 100% banii inapoi.

11. Anulare comenzi

Anularea unei comenzi se poate face numai prin notificare scrisa la contact@floridelux.ro cu cel putin 4 ore anterior orei de livrare pentru comenzile cu livrare in Bucuresti si Ilfov si minim 24 de ore pentru comenzile cu livrare in provincie si numai in cazul in care comanda n-a fost deja pregatita de livrare, respectiv produsa (poza martor nu a fost trimisa clientului pe email).

In cazul in care, aceasta comanda a fost deja achitata, iar clientul o anuleaza dupa termenul mentionat mai sus, compania va returna clientului doar 25% din contravaloarea comenzii (la solicitarea acestuia). In cazul unei anulari cu minim 48 de ore inaintea datei de livrare, contravaloarea comenzii va fi inapoiata in totalitate, in termen de 14 zile de la receptionarea solicitarii in scris.

Compania isi rezerva dreptul de a-si alege clientii si de a anula o anumita comanda, urmand a anunta clientul de aceasta schimbare cu minim 24 de ore inaintea zilei de livrare.

12. Confirmari de comanda si livrare

12.1 Confirmari de comanda

Clientul va primi doar prin email confirmarea unei comenzi noi plasate prin sistemul website-ului, impreuna cu un numar unic de comanda. Clientul are obligatia de a verifica orice informatie furnizata in cadrul comenzii si de a sesiza angajatii companiei in cazul in care au survenit anumite erori in informatiile oferite. Orice astfel de sesizare se va face prin email sau telefonic, mentionandu-se numarul unic de comanda primit. Ulterior oricarei modificari in cadrul comenzii, angajatii companiei vor notifica in scris clientul, prin actualizare la comanda sa, de cele discutate (in scris sau telefonic). Orice cumunicare ulterioara comenzii reprezinta o informare, nu un angajament contractual.

12.2 Probleme livrare comanda

Pot exista situatii in care destinatarul sa nu fie gasit la adresa sau ca acesta sa refuze primirea coletului. In acest caz, angajatii companiei vor proceda conform uneia dintre solutiile enuntate mai jos, in functie de situatia survenita:

  • destinatarul nu este la adresa - coletul va fi predat, pe baza de semnatura si preluare de nume / prenume, unei alte persoane aflate in locatie (vecin, coleg, ruda, sot / sotie etc.)
  • dstinatarul nu este la adresa si nici altcineva in locatie - se va incerca o noua livrare in cursul aceleasi zile, in cazul in care traseul livratorului permite; se va incerca o noua livrare a doua zi; se vor incerca maxim 3 livrari la aceeasi adresa, urmand a se lua legatura cu clientul, pentru noi indicatii; in cazul in care nici dupa cele 3 incercari livrarea nu este posibila si in cazul in care comanda are un produs perisabil, atunci clientul va trebui sa achite o suma indicata de angajatii companiei pentru reimprospatarea produselor din comanda si pentru o noua livrare; o astfel de comanda nu poate fi anulata in timpul acestor incercari de livrare si nici nu se pot returna banii clientului. Eventuale distrugeri ale produselor perisabile din astfel de comenzi cad in sarcina clientului si nu pot fi reclamate FlorideLux.
  • destinatarul refuza primirea coletului - angajatii companiei vor lua legatura cu clientul pentru alte directive de livrare; in acest caz comanda nu poate fi anulata si nici nu se pot returna banii clientului.
  • in cazul in care comanda este livrata, sub semnatura, destinatarului mentionat sau unei alte persoane de la adresa, la termenul agreat de ambele parti, atunci compania este exonerata de orice penalitati, amenzi sau returnari pentru orice situatii aparute ulterior.

12.3 Confirmari de livrare

Clientul va primi prin email sau prin SMS confirmarea de livrare a comenzii fara a fi mentionat numele persoanei care a primit coletul. In cazul in care se doreste aceasta informatie, clientul poate oricand solicita acest lucru prin email sau telefonic angajatilor companiei.

Confirmarea livrarii prin SMS - Pentru a fi eligibil receptionarii prin sms a confirmarii de livrare, numarul introdus de catre client trebuie sa respecte formatul 0040/+40/0 7(03)xx xxx xxx, sa fie compatibil cu tehnica SMS si sa apartina retelelor Vodafone, Orange, Cosmote, Zapp sau alte retele care opereaza pe teritoriul Romaniei. Compania nu isi asuma raspunderea pentru livrarea gresita a mesajului sms sau nelivrarea acestuia din urmatoarele cauze: introducerea gresita a numarului de telefon, numarul nu respecta formatele acceptate, numarul este portat, exista erori de retea sau in sistemul partenerilor, clientul nu alege optiunea de transmitere prin sms a confirmarii de livrare, la plasarea comenzii. Compania nu poate inregistra ulterior plasarii comenzii solicitarea de receptionare a confirmarii de livrare prin SMS intrucat aceasta optiunea poate fi selectata doar din procesul de comanda.

13. Cesionare si subcontractare

Compania poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea comenzii fara informarea clientului, nefiind necesar acordul acestuia. Compania va fi intotdeauna responsabila fata de client pentru toate obligatiile contractuale.

14. Confidentialitate si publicitate

Clientul intelege dreptul de proprietate intelectuala si nu va dezvalui unei terte parti sau nu va face publice nici una dintre informarile primite de la companie.

Toate planurile, documentele si informatiile de orice natura furnizate de catre client companiei, incluzand, dar fara a se limita la comanda, vor ramane in proprietatea companiei. Ele pot fi utilizate numai pentru executarea contractului si pot fi facute cunoscute numai cu consimtamantul scris la companiei si dupa obtinerea unui angajament de confidentiabilitate din partea celui care le primeste.

Nici o declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de client cu privire la comanda, livrare, comunicari, probleme survenite sau solutionari propuse, fara consimtamantul prealabil scris al companiei. Orice defaimare, publicitate / reclama negativa, informatii publice daunatoare companiei, facute de catre client fara acordul companiei, pot atrage dupa ele apelarea la instantele judecatoresti competente si solicitarea de plata daune, in functie de prejudiciile create.

Compania isi rezerva dreptul de a adauga materiale publicitare in plicurile cu felicitari transmise catre destinatari sau de a targeta destinatarul prin SMS (flyere / liflet-uri / vouchere / scrisori publicitare / elemente de marketing), de la terti sau pentru brand-urile proprii FlorideLux.ro.  Prin plasarea comenzii si prin aceptarea acestor termeni si conditii, clientul este de acord cu acest aspect, fara a fi necesar sa fie anuntat in prealabil. Citeste cu atentie ART. 22 (Consimtaminte) si ART.23 (Prelucrarea datelor cu caracter personal) din cadrul acestor termeni si conditii.

15. Termene si penalitati

In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare si/sau pornire a comenzii, compania este obligata sa anunte clientul de termenul estimat de finalizare a livrarii. Se va incerca mai intai solutionarea unor eventuale probleme pe cale amiabila. In caz contrar, clientul va avea dreptul sa revendice daune suplimentare de la companie, doar cand este permis de lege, in cazul neindeplinirii totale sau partiale din partea companiei a executarii comenzii in conformitate cu termenele stabilite. In cazul in care compania primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, se va stabili un nou termen de onorare a comenzii, acesta incadrandu-se in termen de 3 zile lucratoare

In cazul in care clientul intarzie din vina sa sa plateasca produselor solicitate in termenul prevazut in factura emisa de companie, este obligat la plata unei penalitati de 1% pe zi din suma datorata.

16. Respectarea legilor si standardelor

Compania va respecta toate legile, reglementarile si ordonantele aplicabile la realizarile sale contractuale, cu privire la fabricarea, asamblarea, manipularea, transportul, depozitarea, ambalarea sau livrarea Bunurilor si Serviciilor si aplicabile la sanatate, securitate, mediu.

17. Raspundere

Compania nu poate fi tinuta responsabila pentru daune de orice fel, pe care Clientul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor sau deteriorarea acestora.

18. Incalcare prevederi si drepturi

Daca Compania nu executa obligatiile sale, Clientul va notifica Compania asupra acestei neindepliniri in scris pe email contact@floridelux.ro. Un plan de actiune va fi validat intre Parti in termen de 5 zile lucratoare de la notificare.

19. Forta majora

Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

20. Legea aplicabila

Prezentul contract este supus legii romane. Orice litigii nascute din interpretarea si executarea acestui contract se vor solutiona pe cale amiabila, iar in cazul in care nu se ajunge la un acord pe aceasta cale se va apela la instantele judecatoresti competente.

21. Prevederi diverse

Daca una sau mai multe prevederi al prezentului set de termeni si conditii de vanzare sunt in conflict cu oricare cerinta legal aplicabila, anumite prevederi nu vor fi aplicate si Partile se vor stradui impreuna sa convina asupra unor noi prevederi care sa respecte spiritul prevederilor initiale.

Compania si clientul vor fi considerati cantractanti independenti si nici uneia din parti nu i se acorda dreptul sau autoritatea de a asuma sau crea orice obligatie pe seama sau in dauna celeilalte.

Termenii si conditiile acestui website inlocuiesc alte intelegeri anterioare scrise sau verbale, dintre Partile amintite, referitoare la subiectul prezentului Contract si nu pot fi modificate sau schimbate decat prin intelegere scrisa semnata de ambele parti.

Compania isi rezerva dreptul de a-si selecta clientela.

22. Consimtaminte

Clientii / vizitatorii acestui website sunt de acord cu acest set de termeni si conditii de la intrarea pe website pana la finalizarea vizitei aici, indiferent daca clientul comanda / achita produse in cadrul acestui website sau nu. Ca Utilizator, intelegeti ?i sunteti de acord cu urmatoarele responsabilitati: sa furnizati date adevarate, exacte ?i complete despre dumneavoastra si pentru destinatar, in scopul livrarii. Procedurile interne FlorideLux si ale companiei noastre impun folosirea si prelucrarea datelor cu character personal, atat ale clientului, cat si ale destinatarului, folosind in scopul livrarii la timp si in cele mai bune conditii emailul clientului, numarul acestuia de telefon, numele, prenumele si numarul de telefon al destinatarului, dar si adresa acestuia. Pentru o comunicare cat mai eficienta si un serviciu premium, de livrare, putem trimite urmatoarele notificari / materiale publicitare:

 

CLIENTUL:

  • email de confirmare comanda noua
  • email poza martor
  • email factura pentru plata efectuata
  • apel direct / email / SMS modificari sau inlocuiri in comanda / probleme de livrare / informatii suplimentare livrare 
  • email / SMS cu AWB sau status livrare
  • email confirmare livrare
  • SMS confirmare livrare
  • email newsletter cu promotii, email reamintire / retargetare, email discount-uri si promotii, email parteneriate / vouchere cu terti
  • SMS / apel direct newsletter cu promotii, SMS / apel direct reamintire / retargetare, SMS / apel direct discount-uri si promotii, SMS / apel direct parteneriate / vouchere cu terti
  • prin plasarea unei comenzi clientul isi exprima acordul de a imprima pe felicitare numele acestuia
 
 

DESTINATARUL

  • SMS / apel direct cu AWB sau status livrare cadou
  • SMS / apel direct pentru obtinere informatii adresa sau ora / data de livrare
  • SMS / apel direct pentru inlocuiri produs sau modificari
  • flyere / vouchere / cataloage / marketing direct promovare FlorideLux sau terti in campanii punctuale
  • SMS / apel direct promovare si marketing FlorideLux sau terti in campanii punctuale
  • cadouri promotii (produse oferite gratuit in cadrul unei campanii sezoniere)
  • pe felicitarea cu urare/mesaj: date de contact, informatii marketing si promovare brand FlorideLux sau parteneri ai FlorideLux, informatii interne tip cod produs, link produs, link website, cod intern comanda
  • pe eticheta de comanda: date de contact, informatii marketing si promovare brand FlorideLux sau parteneri ai FlorideLux, infor
 
 

Orice comanda poate fi insotita de urmatoarele elemente si clientul isi ofera consimtamantul pentru ca livrarea sa fie insotita de toate sau oricare dintre aceste elemente:

  • eticheta logo FlorideLux si date de contact, voucher cadou discount, numar de comanda si cod produs, data si ora de livrare, orasul de livrare
  • felicitare cu FlorideLux logo, date de contact, informatii marketing si promovare brand FlorideLux sau parteneri ai FlorideLux, informatii interne tip cod produs, link produs, link website, cod intern comanda; prin plasarea unei comenzi clientul isi exprima acordul de a imprima pe felicitare numele acestuia
  • plic cu FlorideLux logo, numar comanda si date de contact
  • carticica instructiuni ingrijire flori si plante, cu FlorideLux logo si date de contact
  • punga cadou FlorideLux logo si date de contact
  • cutie de transport FlorideLux logo si date de contact
  • recipiente aranjamente imprimate cu logo FlorideLux: cosuri, cutii, pungi, ambalaje buchete, funde decorative
  • pentru proiectul CosurideLux.ro - eticheta logo CosurideLux si date de contact
  • pentru proiectul Coroane.ro - eticheta logo Coroane.ro si date de contact 

23. Prelucrarea datelor cu caracter personal

Compania prelucreaz? datele clientilor / vizitatorilor, cu caracter personal, prin mijloace automatizate si manuale, destinate emiterii facturilor de servicii si produse, livrarii comenzilor plasate, colectarea creantelor legate de acestea precum si rezolvarii solicitarilor in legatura cu activitatea desfasurata de companie.

Conform Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, clientii beneficiaza de dreptul de acces, de interventie asupra datelor si de dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale. Totodata, clientii au dreptul de a se opune prelucrarii datelor personale care ii privesc si sa solicite stergerea datelor* (vezi Observatie mai jos). Pentru exercitarea acestor drepturi, clientul se poate adresa in scris pe adresa de email contact@floridelux.ro. De asemenea, clientilor le este recunoscut dreptul de a se adresa justitiei. Datele cu caracter personal nu pot fi transferate in strainatate.

Numarul de inregistrare al companiei in Registrul de evidenta a operatorilor de date cu caracter personal este 22765.

Observatie:

*orice persoana are dreptul de a se opune, in mod gratuit si fara nicio justificare, la prelucrarea datelor sale personale sau ale destinatarului (date personale inregistrate si oferite de catre client in comanda – nume si prenume, adresa, numar de telefon, companie angajatoare) in scopuri de marketing direct, in cazul in care nu sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu character personal, acest lucru trebuie mentionat in comanda, la plasarea si achitarea comenzii, in campul numit Observatii pentru operatoriIn cazul in care nu mentionati refuzul dvs de prelucrare a datelor cu caracter personal in scopuri de marketing direct conform termenilor si conditiilor mentionati in paragraful anterior, eventuale alte plangeri ulterioare nu vor putea fi luate in considerare.

Acest website foloseste cookie-uri proprii si de la terti pentru a furniza vizitatorilor o experienta mult mai buna de navigare si servicii adaptate nevoilor si interesului fiecaruia. Navigand pe acest website, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Informa?ii despre cookie-uri

Pentru a permite func?ionarea corespunz?toare a acestui site si pentru a îmbun?t??i experien?a de navigare, acest site trebuie sa plaseze o cantitate mic? de informa?ii (Cookie-uri) in computerul/dispozitivul dumneavoastr?.
Anumite cookie-uri sunt necesare func?ion?rii corespunz?toare a site-ului ?i pentru a permite utilizarea anumitor caracteristici tehnice oferindu-v? astfel o experien?? de utilizare satisf?c?toare. Pentru a folosi cookie-uri care nu sunt necesare utiliz?rii site-ului dar care îmbun?t??esc serviciile oferite v? vom solicita aprobarea. Daca nu ne acorda?i acceptul pentru folosirea anumitor cookie-uri, pute?i naviga pe site in continuare, dar anumite func?ionalit??i nu vor fi disponibile pentru dumneavoastr?.

Ce este un cookie?

Cookie-urile sunt informa?ii stocate in calculatorul sau dispozitivul dumneavoastr? mobil de c?tre site-ul pe care îl accesa?i. În mod normal cookie-urile va p?streaz? preferin?ele, set?rile site-ului cum ar fi limba preferata sau adresa. Ulterior, când accesa?i din nou acel site, browserul de internet trimite înapoi cookie-urile acelei pagini. Acest lucru permite paginii de site s? afi?eze con?inut într-un mod personalizat, pentru c? datorit? unui cookie site-ul î?i aminte?te ac?iunile dumneavoastr? dar si set?rile pentru o perioad? specificat?. De fiecare dat? când un utilizator deschide o pagin?, serverul web cite?te valorile stocate anterior în cookie.
Cookie-urile pot stoca o gama larga de informa?ii, inclusiv personale. Aceste date vor fi utilizate de cookie-uri numai dac? v-a?i dat acordul – paginile web nu pot accesa informa?ii pe care nu le-a?i oferit si nu pot accesa alte fi?iere din computerul sau dispozitivul mobil al dumneavoastr?. 

 

Ce cookie-uri folose?te floridelux.ro ?i de ce

Cookie-uri necesare – Aceste cookie-uri v? ajut? s? crea?i un site u?or de utilizat, permi?ând func?ii de baz? cum ar fi navigarea pe pagini ?i accesul în zonele securizate ale site-ului. Website-ul nu poate func?iona corect f?r? aceste cookie-uri.

 

Denumire cookie

Descriere

Tip

Expirare

frontend

Acest cookie determin? stocheaz? un ID random pentru a verifica dac? utilizatorul este logat sau nu

HTTP

O zi

 

 

Cookie-uri analitice – acestea sunt cookie-uri pe care site-ul le încarc? in scopuri de analiza de trafic, cum ar fi analiza paginilor utilizate sau timpul petrecut pe site, informa?ii folosite pentru îmbun?t??irea calit??ii con?inutului si a serviciilor oferite. Pentru acest site, folosim cookie-urile din sistemul Google Analytics ?i mailchimp.

Denumire cookie

Descriere

Tip

Expirare

_ga

Înregistreaz? un ID unic care este utilizat pentru a genera date statistice despre modul în care vizitatorul utilizeaz? site-ul web.

HTTP

2 ani

_gat

Folosit de Google Analytics pentru a calibra rata de cereri

HTTP

O zi

_gid

Înregistreaz? un ID unic care este utilizat pentru a genera date statistice despre modul în care vizitatorul utilizeaz? site-ul web.

HTTP

O zi

collect

Folosit pentru a trimite date la Google Analytics despre dispozitivul vizitatorului ?i despre comportamentul acestuia. 

Pixel

Sesiune

external_no_cache

Determin? dac? cache-ul este pornit sau nu

HTTP

O zi

lz_geo_long

Colecteaz? pentru serviciul LiveZilla informa?ii precum localizare geografic?, adres? IP, navigare pe site

HTTP

99 zile

lz_last_visit

Determin? când utilizatorul a vizitat diferite sub-pagini

HTTP

99 zile

lz_userid

Ultima actualizare: 06.03.2023

Pentru scopuri precum afișarea de conținut personalizat, folosim module cookie sau tehnologii similare. Aflați mai multe.

OK