Astfel, clientii magazinului www.carrefour-online.ro vor putea achizitiona direct de pe site buchete si aranjamente florale marca FlorideLux.ro incepand cu vineri, 7 februarie 2014.

Pentru moment, magazinul Carrefour-Online.ro prezinta in oferta sa 53 de varietati de buchete si aranjamente florale care vor fi livrate prin intermediul FlorideLux.ro. Se pot efectua comenzi 24 de ore din 24, 7 zile din 7, livrarile efectuandu-se de luni pana sambata in Bucuresti si comunele limitrofe. Livrarea se poate efectua incepand cu a doua zi.

Datorita optimizarii magazinului online pentru mobil, comenzile se pot face mult mai usor, fiind necesara o simpla conexiune la internet.

Astfel, clientii magazinului www.carrefour-online.ro vor putea achizitiona direct de pe site buchete si aranjamente florale marca FlorideLux.ro incepand cu vineri, 7 februarie 2014.

Pentru moment, magazinul Carrefour-Online.ro prezinta in oferta sa 53 de varietati de buchete si aranjamente florale care vor fi livrate prin intermediul FlorideLux.ro. Se pot efectua comenzi 24 de ore din 24, 7 zile din 7, livrarile efectuandu-se de luni pana sambata in Bucuresti si comunele limitrofe. Livrarea se poate efectua incepand cu a doua zi.

Datorita optimizarii magazinului online pentru mobil, comenzile se pot face mult mai usor, fiind necesara o simpla conexiune la internet.

„Parteneriatul dintre Carrefour-Online.ro si FlorideLux.ro vine in intampinarea clientilor care se pregatesc de Sfantul Valentin sau care vor sa faca o surpriza frumoasa persoanelor dragi in oricare alta zi din an. De la lansarea oficiala a platformei, in iulie 2013, Carrefour-Online.ro si-a cvadruplat numarul de clienti, ceea ce ne confirma ca romanii apreciaza serviciile oferite de aceasta platforma. Acesta este si motivul pentru care incercam constant sa imbunatatim experienta comertului online si sa marim gama de produse disponibile.” a declarat Radu Butufei, director e-commerce al Carrefour Romania.

La randul sau, Marius Dosinescu, seful FlorideLux.ro, sustine ca parteneriatul nu va fi unul temporar, strategia companiei pe care o conduce fiind orientata si in aceasta directie.

„Deschiderea noastra catre retaileri clasici face parte din strategia FlorideLux pe termen lung. Nu suntem singuri in piata, iar profilul consumatorului Carrefour Online si cel al consumatorului FlorideLux sunt relativ asemanatoare, astfel incat ne permite sa il atragem catre tipul acesta de produse. Dezvoltarea fara precedent a infrastructurii florariei noastre determina o capacitate de productie foarte mare care ne permite integrarea cu terti ce doresc sa vanda produsele noastre.”, a declarat Marius Dosinescu, CEO FlorideLux.ro.